Persoanele, companiile medicale pentru care lucrează și clienții pe care îi deservesc ar putea beneficia de un sistem bazat pe inteligență emoțională pentru a apăra valoarea învățării sociale-emoționale a vieții.
Conflictele în mediile de lucru în domeniul sănătății nu reprezintă o problemă nouă. Cu toate acestea, marketingul competitiv de astăzi realizat pentru spitale și pentru facilitățile medicale ambulatorii este în creștere.
Cu cât este mai competitivă piața, cu atat exista mai multe opțiuni disponibile pentru consumator. Metoda din vorba in vorba este adesea cea mai bună sau cea mai proastă reclamă pentru furnizorii de servicii medicale și pentru facilitățile medicale.
Interacțiunile sau conversațiile dintre un pacient sau familia / prietenii acestuia cu orice angajat dintr-o unitate de îngrijire medicală se așteaptă să se concentreze pe oferirea unui serviciu excelent pentru clienți.
Cititi intreg articolul aici: http://www.casademedierevladica.ro/index.php/articole-utlie/581-rolul-inteligentei-emotionale-in-domeniul-ingrijirii-medicale-reducerea-decalajelor-de-comunicare
Sursa: https://www.mediate.com/articles/FrizzellM1.cfm
MEDIEREA ESTE SOLUTIA!
AFLA MAI MULTE la telefon 0752.23.15.73 sau pe e-mail casademediere@gmail.com !
Dr. Simona Maria VLĂDICA
Mediator autorizat